måndag 12 november 2012

FIT ME

Förut var jag ganska intresserad av smink och jag kunde sitta och sminka mig fastän jag bara skulle sitta hemma, sådär för skojs skull. Nuförtiden tycker jag int att det är lika roligt, visst kan det vara kul ibland när man ska på någon fest eller innan en photoshoot... men sådär på vardagar: USCH :D Själva sminkandet är väl ganska "roligt", men att söka efter olika produkter och lägga pengar på dem är inget som lockar... Bryr mig inte om märken och sånt, bara det är någotsånär billigt och bra :D

Tips på olika skönhetsprodukter har det nog inte varit så gott om i denna blogg, men nu har jag faktiskt ett tips att komma med :D Köpte denhär foundationen (?) i lördags och efter första användningen kan jag verkligen rekommendera den! Jag brukar alltid bli glansig i ansiktet, men den här höll sig faktiskt ganska matt hela dagen. Tummen upp! Den är inte speciellt täckande (tycker inte om när det känns "kakigt") men huden känns mjuk och så doftar den gott :D Men man behöver nog ett (mineral)puder över. Har ju bara provat den en gång, men hittils verkar den bra. Sådär, nu får det här tipset räcka för en tid framöver! :D

Inga kommentarer: