torsdag 25 oktober 2012

something to read



Två nykomlingar i min minibok'hylla'! En dag (One day.. älskar filmen <3) och Självkänsla nu! Loppis är the shit mina vänner. Dessa två böcker har jag velat läsa hur länge som helst, och nu står de där, för ynka 3,50€ sammanlagt! Not bad. (nu när jag ser bilderna märker jag att jag fortfarande inte har läst klart 14 år till salu... skärpning! jo Lisa, du ska nog få tillbaka den! ;))


Dessutom ligger nyaste ELLE och väntar på mig! Beställde den för nästan två månader sen och nu fick jag första numret! Skulle förstås hellre läsa den svenska eller engelska versionen, men finska ELLE är faktiskt inte alls dåligt heller.

Men, tänker spara dessa godingar till helgen, för nu ska jag sova. Vill vara någotsånär pigg imorgon (gulp!). Duktiga jag har t.o.m. gjort matteläxan klart redan i bussen påväg hem! Kände mig som Einstein då jag fick uppgifterna helt rätt på första försöket utan någon som helst hjälp eller tjuvtittande i facit. Kanske jag ändå fixar långa matten om jag ens liiite anstränger mig? haha.

2 kommentarer:

Lisa sa...

haha, he e no lugnt! :D å One Day e ritti bra, läser e ti engelska 5 nu så :)

Jennie sa...

nå braa ;) juust, jåå ja elska häde filmi så hoppas botsä e liika bra :)