måndag 29 oktober 2012

My room: Before - After

Kom på att jag inte ännu visat före/efter-bilder på mitt rum! Börjar ju vara en stund sen jag gjorde om det (över ett halft år sen), men det var först för någon vecka sen jag äntligen hittade ett sängtäcke, haha... :D

Lär bli en hel del bilder nu, men det klagar väl ingen på? :) På de första bilderna har jag heelt fel objektiv, så det var svårt att få med helheten.

BEFORE
Har svårt att beskriva hur fult det faktiskt var... :D (dessutom ostädat...) Kan knappt minnas att det någonsin har sett ut såhär. Jag brydde mig inte längre om hur det såg ut, eftersom jag helt enkelt hatade det. De hemska färgvalen kan jag väl förklara med att jag gick i dagis (minns inte om jag hade börjat 1:an?) när jag valde dem!




DURING
Detta var en mardröm.... USCH!!!


AFTER




  








Quite a difference, huh? Det enda som fattas just nu (kommer antagligen på något nytt snart) är en ny sminklåda, en sänggavel och vinröda kuddar! En ny gitarr skulle inte sitta helt fel heller... ;) Planerar också att sätta upp fler bilder/tavlor (som ni ser på andra bilden) från stället jag varit på. Antagligen kommer de att bli en hel del fler under nästa år! ;)


5 kommentarer:

Mindy sa...

Oj va snyggt du har det!! Hur gjorde du med hede citatet på väggen? Har länge velat ha något snyggt och inspirerande skrivet på min vägg, men vet int hur jag ska gå till väga? Säg int att du skrev för hand för jag har INT bra finmotorik. Ha de så bra och njut av ditt hel-tjusiga rum tjejen ;)

Jennie sa...

Thanks alot! Haha, nej de e int handskrivet, min finmotorik sko nog int heller klara av det ;) De e faktiskt superenkelt! Man köper en s.k. "väggtarra" (jag har köpt min på KodinTerra men finns säkert på fler ställen) och så e det som bara att "klistra" fast det, lite som ett klistermärke helt enkelt :D Sitter som sten men man får lätt bort den också!

Mindy sa...

Okej! Jag ska bekanta mig lite mera me väggtarrorna då :) Tusen tack för tipset!! :)

Tofslan sa...

Snyggt!

Jennie sa...

Tackar! :)