onsdag 17 oktober 2012

HÖSTLOV

waiting for the bus... fin lillebror i bakgrunden.

Hejsan. Min dag började med sovmorgon, och sen blev det en timme i gymmet under hålpasset. Efteråt hade jag lektioner från 11-15, och sen hoppade jag på bussen hem igen... 
Åkte till loppiset och hämtade de grejer som fanns kvar. Typ alla saker hade försvunnit sen i måndags?? Nåja, jag klagar inte! ;) Fick ihop över 200 euro.. najs!

Nu har jag höstlov och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på... tänker i alla fall börja lovet med en lång morgon-powerwalk imorgon.


Är det jag som är konstig eller kan någon annan det där? (och nu syftar jag faktiskt inte på att se supersnygg ut i fotbollsshorts ;))... krhmm) Alltså att "spänna" ut skulderbladen sådär? haha :D Det ser ganska sjukt ut faktiskt... (gjorde någon helkonstigt med ansiktet så det fick visst bli lite pixligt istället hehe.... nu kom jag på ett nytt ord också!!)

Nu ska jag sluta flumma och laga ihop någonting ätbart istället... I'm hungry!


4 kommentarer:

Ida sa...

Hä sir ut som du sko fåå vingona?

Jennie sa...

Ja vejt :S maybe I'm secretly an angel? (a)

Ida sa...

Eldä en fågel! Fladämös!!

Jennie sa...

nä, ja vil va engel :(