tisdag 30 oktober 2012

Don't look back you're not going that way

Har inte så mycket mer att säga om idag förutom att det är tisdag.

Har klinkat på gitarren och skrivit några meningslösa rader... nu ska jag ta itu med mina finska tent-uppgifter som ska vara inne ikväll. Har btw börjat läsa boken Självkänsla nu! och jag tycker redan den är bra. Man får lite klarhet i vad som egentligen är självkänsla och vad som har med självförtroendet att göra. Hoppas, tror och vill att denna bok ska göra underverk ;)

På tal om underverk, provade att tvätta håret med balsam för första gången igår (okej, underverk är väl att ta i hahahah... men man kan ju hoppas?) Idag känns det faktiskt inte alls speciellt flottigt, som jag trodde att det skulle, utan faktiskt ganska 'volymigt'. Såg att någon hade frågat om jag kan förklara vad balsammetoden är för något... kan ta det i ett inlägg lite senare, när jag fått prova på det en stund! Det är ju inte sagt att det fungerar för mig, but it's worth trying.



tänker försöka hinna lyssna så mycket på denna låt som möjligt, 
innan den eventuellt blir helt mainstreamad och sönderspelad.