lördag 27 oktober 2012

Det är nu som livet är mitt

Hej! Har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte hunnit blogga! okej där ljög jag, jag har egentligen inte gjort någonting idag, haha.... Men igår slutade jag skolan klockan tolv, åkte iväg till Karleby och så var jag där i åtta timmar. Puh... först övade vi sången i ungefär en timme, klockan tre började begravningen och den höll på till ca. halv nio. Otroligt fin begravning! Över 300 personer, och näsduken kom till användning. Klarade av att sjunga sången utan att börja gråta, så det är jag nöjd över. Överlag gick sången bra, och jag kände mig ganska säker och lugn. Blev otroligt rörd av hela begravningen... det är en sån tankeställare när någon man känt faktiskt är borta föralltid. Man förstår faktiskt att det är nu som livet är mitt, precis som de första orden i Gabriellas sång säger. Livet går inte i repris.

Efteråt åkte jag iväg till Linn för tjejkväll med henne och Ida. Trevligt, trevligt :) Sov över där och kom hem klockan tre idag. Ikväll är jag otroligt trött, så har bara suttit hemma och gjort ingenting. Vet inte när det blev såhär, men nuförtiden föredrar jag att sitta hemma istället för att gå ut någonstans och ändå inte hitta på någonting. Det är så skönt!... och dessutom får man vara hur ful man vill :D

Får väl ursäkta mig att min blogg är så tråkig... och jag orkar inte sätta in bilder heller, så detta får bli ett fult bildlöst inlägg. Ska skärpa mig från och med imorgon! 

Inga kommentarer: