tisdag 18 september 2012

Supermassive Black Hole

En låt som snurrar på i huvudet just nu... älskar introt!

Har inte "haft tid" att blogga under de senaste dagarna... men nu ska jag försöka få ihop ett läsbart inlägg! Har inte hänt så mycket extra heller på den senaste tiden... gårdagens spenderades med att.. ja, jag vet inte? Klinkade lite på gitarren och fick ihop någon typ av låt... Vid nio-tiden gav jag mig ut på en länk, och för första gången på länge provade jag springa! Gick faktiskt helt okej. Borde springa Cooper på torsdag så jag kom på att jag måste prova om det ens går...

Nu tänkte jag ge mig ut på en liiiiten länk... alltså, jag är helt beroende. Kan inte vara en dag utan att göra någonting, då får jag nästan ångest. Och nu när fotbollssäsongen är över blir det nästan ännu värre, för att jag inte tränar fotboll för tillfället. 

Sen måste jag sätta mig och läsa på Kemi-prov! Men jag har varit duktig idag på hålpassen, och faktiskt läst (!!) så det blir lite mindre att ta itu med nu på kvällen. Good girl, you should get a medal!

Inga kommentarer: