söndag 23 september 2012

ordinary sunday!

Några värdelösa bilder på mobilkameran, från igår och idag... altså skulle jag vara snäppet rikare än jag är nu, skulle jag köpa en ny mobil DIREKT. Jag blir ju fan retad för den jag har nu?! :D Väldigt seriöst också, mår jättedåligt över det... :'(( nee-e inte ska man skoja om sånt, hehe... men den fungerar ju faktiskt hur bra som helst = går att ringa och skicka textmeddelanden med! Vad mer behöver man, egentligen?... ;)    
             


Töntig bild från gymmet idag... haha, men jag var faktiskt helt ensam... :D
Idag kändes det inte alls bra att gymma... brukar annars vara full av motivation inför ett pass, men idag var det inte alls så. Kände direkt då ja kom in att detta skulle bli ett 'dåligt' pass... eller dåligt och dåligt, jag gjorde det jag skulle göra, men det kändes inte alls lika bra som det brukar. Kände mig halvt äcklig och ur form eftersom jag inte har tränat sen i torsdags (WOW liksom -.-... jag vet) och då blir det automatiskt ett "negativt" pass... Nåja, man måste väl ha såna dagar också? Träning är alltid träning och det gör alltid nytta, oberoende av om det känns superbra eller mindre bra just den dagen...

Inga kommentarer: