fredag 21 september 2012

One Direction?!?

Alltså jag kan inte tro att det är sant. På ca. 2 timmar har jag gått från att ha typ ogillat One Direction (eller jag har aldrig riktigt fattat grejen), till att bli nästan... ett fan?!? ALTSÅ VA? Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Seriöst.
Min första tanke när jag såg den nya musikvideon var typ "fan va mainstream blabla", men sen plötsligt satt jag där och klickade runt på en massa videor.. det blir ju som en kedjereaktion eller nåt?? Först ser man en video och sen klickar man på nästa och nästa.... till sist har man typ sett varenda video om dem på hela youtube.

Näää..... det är säkert bara någon tillfällig fas jag har kommit in i. Men dom är ju så söta, neee va sejr jag??


5 kommentarer:

ErikaStyles sa...

oj Jennie! Tu har tagit ett stort steg! Ja kan lova di, man glömbär int döm så lätt! Snart er du en directioner! Welcome :D

Lisa sa...

Hahah! Hitt hadd int ja vänta me, go Jennie :D

Jennie sa...

Erika - haha, ja tenkt vel du sko sejj naating! :D tenkär mi noo baa ett hitt er na övägåend fas, men fåå nu sii... :D

Lisa - Jaanå, ja vejt int va som ha tseedd mää mi... hejlt sjukt :o int hadd ja rikti föväntta mi i heldä :D

Elin sa...

Wohoo! Äntligen en till som har hitta livets gjädjespridare!<3 Fortsätt så! ;)

Jennie sa...

E - Hehe, jaa så kan man väl också uttrycka det! ;)