söndag 30 september 2012

I want to recognize your beauty is not just a mask


I have become a complete MUSE-ICIAN.



Sådär annars har jag inte gjort så mycket extra i helg.. igår hade vi fotbollsavslutning och efteråt for jag med några kompisar till JEPO. Japp, you heard me. Lovade mig själv när jag var dit första gången att jag aldrig skulle komma tillbaka dit. Nåja, det blev andra och sista gången. Usch.

Idag har lillebror haft släktkalas här hemma, så jag har ätit mig fet på godsaker. Kompenserade med en 6 km länk med mamma... i regnet. Skulle ha varit riktigt skönt, om jag inte hade tappat en liten jävla hörlurspropp = dåligt humör. Haha.

Har också surfat runt lite och läst om olika mikrofoner och sånt. Funderar på att köpa mig ordentliga inspelnings-grejer! En ny gitarr skulle inte sitta helt fel heller... men så var man ju inte miljonär.

Well, well... nu ska jag sova. Ny period imorgon (utan böcker, as usual), börjar med sovmorgon! Najs.

Inga kommentarer: