tisdag 11 september 2012

9/11

Hade nästan glömt bort att det är 9/11 idag. Kommer nog för all framtid att haja till lite när jag ser det datumet... 

Fick lite feber idag i skolan, så har inte direkt känt mig på topp... Låg i ett vilorum de två sista passen. Skolan är ju exakt den plats man vill vara på när man känner sig sjuk.... -.-

Den här förkylningen är jättekonstig, ibland går det nästan om och jag känner mig bara lite krasslig, men sen efter en stund börjar jag må illa och så snurrar det bara i huvudet. Och nu har jag plötsligt ingen feber alls... ?? Crazy shit. Kan påpeka att det är typ 2,5 år sen jag senast hade feber, så det känns (kändes?) väldigt konstigt... knappt så jag minns vad man ska göra när man är sjuk.

Nu blir det Vampire Diaries.. och så får jag se om febern bestämmer sig för att komma tillbaka eller inte..


kul att kolla på denna bild när jag känner mig blek som ett lik...



Inga kommentarer: