fredag 31 augusti 2012

STNS

Jahapp... då var det visst fredag igen. Idag har jag varit trött, gått i skolan, tränat och slappat. Har inte orkat göra någonting extra ikväll heller... mest legat i sängen och läst träningsbloggar. Nu är jag sjukt peppad! Så peppad att jag tänker beställa hem en snygg träningsdagbok. Har fört tr.dagbok i ca. 2 år, men på den senaste tiden har den blivit bortglömd eftersom pappret tog slut och så har jag glömt att göra ett nytt (hehe). Nya träningskläder är jag väldigt sugen på också...

Från det ena till det andra... såg att det fanns jättemycket billiga Nelly-skor på Members just nu! Typ 16€ paret... ujjujj. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver nya skor för tillfället.

Nej nu ska jag nog sova.




Ja, tack.


// Super-Spararen Jennie


Inga kommentarer: