lördag 4 augusti 2012

pictureless

Hej! (Nätet fungerar inte på min egen dator, så jag tänker inte lägga in bilder från dagen) Har i alla fall varit i stan hela dagen. Shoppade ingenting, förutom två snygga ramar... Var på jakt efter nya skor, och hittade ett par som var så gott som perfekta. Men billiga var de inte, så ska nog kolla läget i Stockholm innan jag bestämmer mig!

Nu regnar det igen, vilket det har gjort i princip 4 dagar i sträck... Man mister ju motivationen att göra någonting liksom. Sommaren är slut redan innan den börjat... great. MEN, det är bara 4 dagar tills vi åker till Stockholm och det höjer motivationen en aning!

Har också hunnit klippa mig, så nu känns håret en aaaning lättare... Har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll, men det lär väl klarna.

1 kommentar:

Lilly sa...

Kika in på min blogg och se vem som blev vinnaren av VECKANS BLOGG! Kanske var det du? :) Kramis!