måndag 13 augusti 2012

Personality is what style is all about

Idag har vi åkt runt överallt... behöver jag säga att fötterna värker ganska mycket just nu? Trött är jag också... men det är värt det :) Är SÅHÄÄÄR glad över att jag inte behöver börja skolan imorgon. Och inte ens i övermorgon. Ärligt talat skulle jag ha lust att inte börja alls... vad behöver jag lära mig liksom??...... :D

Har i alla fall shoppat lite idag.. och ätit på ikea :D Vädret har varit härligt; soligt och varmt! Någon supervärme är det inte här längre... men man kan lätt gå runt i shorts/klänning/kjol med bara ben, så inte klagar jag.

sötis bästis <3


'


Hittade ett par rätt snygga wedgesneakers... men de fick nog stå kvar i hyllan. Kom på att jag tänker sluta haka på sånahär trendgrejer som kommer att vara totalt ute om mindre än ett halvår. Orka följa strömmen?



Inga kommentarer: