torsdag 16 augusti 2012

First day of school

Man ska inte gå i skolan när det är 25 grader utomhus!! Men det går ju inte att göra så mycket åt det. Första skoldagen var väl inte så märkvärdig... är dock väldigt oförberedd, som vanligt. Inga böcker, inget material. Det är som det ska vara då med andra ord... :D Men i överlag kändes det faktiskt inte alls så märkvärdigt att börja skolan. När man börjar såhär "mitt i" så känns det snarare som att man inte haft något sommarlov... lite konstig känsla ändå att börja när andra redan har börjat kursen.

Nu ska jag röja upp lite här i rummet, det ser bedrövligt ut. Sen måste jag torka håret och välja ut något att ha på mig imorgon... tänker försöka välja ut vad jag ska ha på mig kvällen innan, det brukar ta så otroligt mycket tid på morgnarna. Men imorgon har jag sovmorgon, AAAH. Tur är väl det för jag sov inte en blund förra natten.

Inga kommentarer: