söndag 15 juli 2012

SOL!

Hej! Hann inte uppdatera igår, åkte iväg 05.15 och kom hem halv 1 på natten. En lång bussresa och en bitter förlust var dagens saldo. Ställningen var 0-0 ända tills den sista matchminuten... ville bara försvinna när jag såg att bollen rullade in i vårt mål. Fick nog pressa hårt för att inte gråta! Men så här är det ibland i fotboll, man reser flera hundra kilometer för att förlora i den 89:de minuten. Det är jävligt, men man får leva med det.

Strax när jag kom hem åkte jag in till byn och tittade en stund... det var ett evenemang vid den nya restaurangen, med olika artister som spelade. Alla hade slutat spela när jag kom dit, så det var inte så mycket folk kvar. Fick i alla fall träffa några som jag inte sett på 2-3 veckor. Cyklade hem vid halv 3 ändå, och stupade i säng ganska fort efter det. Blev en 23-timmars dag igår, men nu är jag pigg igen :D

Det är faktiskt bra väder idag!! så nu ska jag ut i solen och desperat försöka hålla kvar lite av brännan! :D


en ny tröja! jag ser blek ut

Inga kommentarer: