fredag 13 juli 2012

Lappland next!

Tjena! Idag jobbade jag till klockan fem, och strax efteråt åkte vi iväg på loppis. Det var en massa olika gårdar, och faktiskt rätt mycket folk i centrum! Fyndade en jättefin vit klocka som jag faktiskt tittat på förut i någon affär och velat ha (altså en sån som man har på ett bord, inte på armen), en bodylotion från Oriflame, presentpåsar, en adidas-träningströja och ett Essie-nagellack. Orkade inte göra något extra ikväll, ska upp om 6 timmar. Och vet ni vart jag ska?? Jo, till LAPPLAND. Från södra Spanien till Rovaniemi, nice. Ska spela match där, så det blir att sitta i bussen ganska länge... men jag ser fram emot att spela match så det gör faktiskt inte så mycket. Fotbollen är faktiskt det som jag saknat nästan mest när jag varit bortrest. Det är en så stor del av min vardag, så det bli så tomt när man inte har träningar och matcher hela tiden...

klockan jag fyndade!


Inga kommentarer: