tisdag 17 juli 2012

i-landsproblem!

scheena... har inte hunnit/orkat uppdatera idag. Jobbade som vanligt från halv 1, och kom hem halv 6. Då hade jag 20 minuter på mig och sen var det dags för fotbollsträning! Var så taggad, not.

...och min facebook gör inte annat än krånglar och jävlas med mig... blev t.o.m. tvungen att byta till tidslinjen. Jag som tänkt undvika den till det bittra slutet. Men fick för mig att det kanske skulle sluta krångla om jag gjorde det, vad vet jag :P Har bytt profilbild säkert 20 gånger, men ändå har jag kvar den gamla efter en stund. Jag ser inte heller om någon kommenterar eller gillar, men loggar jag in på någon annan dator syns det nog. Eller jag ser att någon "gillar" men när jag trycker på händelsen så är "gillningen" borta. Ett så otroligt jävla irriterande i-landsproblem!


Inga kommentarer: