fredag 27 juli 2012

fridaynight


superbra bild på Linn som tydligen har tappat ett ben??

Har faktiskt haft en rolig fredagskväll! Även om jag kom hem lite över elva, hehe... :D De andra åkte vidare någonstans men jag hade ingen lust... serietittande och chokladätande i min egen säng lät mycket mera lockande :) 

I alla fall så har vi varit och bowlat, jag var skitdålig och blev sist av oss tre tjejer (jag, Linn, Jessica).. ändå vann jag faktiskt en av 3 omgångar :D Men det var för att de andra plötsligt blev dåliga... om vi säger såhär, att kasta klot är inte riktigt min grej, men jag hade kul ändå :D Sen efteråt blev det mäccen-mat och det kändes som att vi var de enda som hade ljud... kanske för att vi alltid måste prata med 100 dB när vi är med varandra :D ibland blir det nästan så att vi skriker fastän vi sitter en halv meter från varandra, haha... Någon som känner igen det fenomenet? ;)

Imorgon blir det match i Vasa... det ska tydligen vara pangväder imorgon så det känns ju lite surt att sitta in en buss i flera timmar, men sånt är livet! 

Nu ska jag titta på serie och äta choklad!

Inga kommentarer: