onsdag 11 juli 2012

Back to Basics

Spanien var fantastiskt. Så otroligt jävla vackert, varmt och soligt. I förrgår i Gibraltar var det liksom 37 grader varmt??? Gissa vilken rude awakening det har varit att återvända till vanliga livet idag; jobb, fotbollsträningar, 15 grader och REGN. En jäääkla massa regn. 

Gillade verkligen Spanien jättemycket. Kusten speciellt. Det är inte föööör varmt där heller, temperaturen låg på runt 30 under hela tiden och inte ett enda moln.. men det blåser svagt från havet så det blir inte den där tryckande hettan som inne i landet. T.ex. Ronda som vi också besökte, där var hettan för mycket. Det blev nästan tungt. 

Jag lyckades faktiskt inte heller bränna mig alls! Men den tredje sista dagen fick jag hemska sol-exem som inte har försvunnit ännu heller. Jag är torr som en öken i ansiktet, och tro mig, jag har aldrig behövt dras med torr hy innan. Så det var ett litet minus. Jag kunde inte sola de sista dagarna, och det kliade så tusans mycket.  Men det var i princip det enda minuset. Shoppingen var också superbra, hann dock inte gå in i alla de affärer jag hade tänkt, men det var bra ändå. De andra i familjen är inte precis lika stora shoppingmonster som jag, så det får man väl acceptera :D Visar antaligen shoppingen nån gång, nu orkar jag inte... blev några snygga toppar/tröjor, en skinnjacka, en kavaj/kofta/jacka, ett bälte, en ny parfym (D&G 3 som jag velat ha i evigheter :D), smycken, solglasögon och en väska. Och en ny maskara från mac! Haha :D

Jaja, det blir jobb imorgon från klockan 8.. så I better get going. Slänger in några bilder! Har inte hunnit kolla igenom bilderna, och inte redigerat en enda... men det får väl duga ändå :D

Day 1



Day 2 (Ronda)

Här var vi över 2000 meter över havsytan. ^
Höjdskillnaderna syns inte på bilderna men det var otroligt.


44 grader!

 Day 4

Day 6 (Marbella) 



Fler bilder kommer senare!

Inga kommentarer: