måndag 30 juli 2012

23:10

Idag har jag jobbat som vanligt, och sen spelat en division 3 match. Vi spelade lika... men jag var inte riktigt nöjd med mitt eget spel, tyckte att jag blev för trött mot slutet. Det känns lite som att min skada hindrar mig lite från att spela för fullt... har inte orkat dra upp det på bloggen, men min s.k. "valpsjuka" har gjort comeback. Har haft det i 1,5 år, men nu har det blivit mycket värre. Det känns ju lite surt att nästan hela säsongen har gått åt skador hit och dit, har spelat ordentligt kanske 5 matcher. Svårt att bygga upp konditionen helt och hållet när jag är skadad nästan konstant...

Imorgon blir det jobb från morgonen och sen kanske jag hinner njuta lite av solen, om den har lust att visa sig, innan jag drar iväg på match igen. Ska dock inte spela, men jag åker för att titta i alla fall.

portugal... alltid lika snygg på plan! hmm...



Inga kommentarer: