fredag 22 juni 2012

Midsummer!

Tjena! Idag har jag solat, varit på en rullskrinnings/cykel-länk och läst. Har snart läst ut första delen av twilight! Det jag kan säga är att filmen är sjukt överskattad och boken underskattad. När jag såg filmen första gången, typ 2008, tyckte jag det var jättebra... nu när jag har läst boken verkar filmen mest bara fånig, haha... Och att läsa boken på engelska ger den faktiskt mycket mer rättvisa tycker jag.

Nu har jag duchat och ska börja fixa mig inför kvällen! Vet inte riktigt ännu vartåt det bär av, men någonstans i alla fall. Det är ju ändå midsommarafton och superbra väder, tummen upp för det! ;)

Ha en superbra midsommar allihopa!



midsommar för, vad blir det... 3 år sen? Lilla fjortisen!
mindes inte att jag hade haft en brunkräm/obefintliga ögonbryn - period, men jovisst!

2 kommentarer:

Lisa sa...

engelsk twilight bökre <3 har döm all!

Jennie sa...

jepp, di e best! :D