tisdag 19 juni 2012

Love is not blind, it's just deaf and it is dumb

Började min morgon med en 16 km cykellänk i solen med Fanny, bra start på morgonen! Nu efteråt har jag inte gjort så mycket extra... läst lite, sett det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, bakat och nu håller jag på att tvätta fönster... YEY. Om ungefär två timmar blir det en sista fotbollsträning före en liten träningspaus (typ 5 dagar)... inte för att jag tänker slappa för det! Blir antagligen gym med Fanny imorgon eller på torsdag. Försöker desperat få upp min kondition, har typ inte haft en vilodag på över 10 dagar... Får bara hoppas att kroppen, främst benen, håller... det är ju trots allt en liten omställning i träningsschemat efter min total-vila-period.

Jaja, nu ska jag sluta skriva en trista tränings-saker och get back to work! De smutsiga fönstren kallar! Öh, jåå.


örongodis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din kondition förbättras inte om du inte kommer ihåg att vila tillräckligt. Vila är minst lika viktigt som själva träningen, om du vill utvecklas.

Jennie sa...

Jo, jag vet... vilan brukar glömmas när jag väl kommer igång. Men vissa dagar tränar jag "lättare", så jag ser det mer som återhämtande träning...