måndag 11 juni 2012

home again

Halå! Nu är jag hemma igen... :) Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har ju liksom velat göra annat än sitta framför datorn. Det har varit riktigt roligt och trevligt att bo hos Elin en stund, och se lite annat än samma gamla Terjärv :D Har fått tömma tankelagret lite också, det kan behövas... :)







Lite bilder från helgen... (alla är oredigerade). Imorse vaknade vi, för sent, och körde iväg till Jeppis. Elin köpte ett par shorts, duktiga jag köpte ingenting, och sen satte vi oss på ett kafe. Elin blev tvungen att åka tillbaka till Nykabi så jag fick gå ensam en stund, och sen satte jag mig på en parkbänk innan pappa kom och hämtade mig. Forever alone, javisst. En annan väldigt trevlig överraskning är att jag tydligen hade klämt min telefon mellan Elins bildörr, så nu är den sönder. Jippiii. Det går fortfarande att ringa och svara (men jag ser ju inga nummer), men några meddelanden är det onödigt att skicka! Bara så ni vet.

Nu ska jag iaf klä på mig fotbollskläder och åka iväg på träningar! Yeeey! :D

Detta söta kort väntade på mig när jag kom hem :) har jag inte världens sötaste kusin?


Det blev en lite "håso" text men jag har lite bråttom haha....

Inga kommentarer: