tisdag 12 juni 2012

Min första match denna säsong!

Halå! Idag vaknade jag ganska sent... eller egentligen vaknade jag ganska tidigt, men det fanns inget att göra och jag hade trist, så jag lade mig i sängen igen och somnade, haha :D Nu på dagen har jag lagat mat, och sen efteråt körde jag till byn. Skulle till min blivande sommar-arbetsplats och prata om lite saker... den 28:de börjar jag! Sen är jag ju på resa 2-10 Juli, men efter det jobbar jag tills skolan börjar igen.

Efter det körde jag till biblioteket och lånade lite böcker, och sen mötte jag Linn. Fick en gammal telefon av henne, eftersom min ju är sönder... Eller jag fick den inte, nog ska jag ju betala för den också. Så nu kan ni skicka meddelanden till mig igen! :D Fick några meddelanden igår, men jag kan ju inte läsa dem så de förblir olästa...

Jaja, nu ska jag gå över till farmors och se om de vill bjuda mig på kaffe... hehe. Klockan fem ska jag iväg på min första match denna säsong!! Det är med andra laget, men det ska bli kul ändå att äntligen få spela. Tack gode gud att behandlingen var så här effektiv!


random bild från helgen... passar kanske inte riktigt in i inlägget men w/e.. :D

Inga kommentarer: