lördag 30 juni 2012

España!


Internet har krånglat hela dagen, så därav ingen uppdatering... denna dag har i alla fall gått till att packa. Tycker faktiskt att jag har rätt så lite med mig för en gångs skull :D Slängde med mig alla shorts jag har, och några toppar/kjolar/klänningar/kavajer.. och så bikinin förstås :) borde väl klara mig med det tycker jag :D Vi startar mot Helsingfors ungefär klockan 7 på morgonen, imorgon... så blir antagligen ingen uppdatering innan det. Så detta blir väl mitt sista inlägg före den 11:e Juli! :D Känns inte direkt så fel att lämna landet i 12 grader och regn... nog för att det skulle bli lite bättre väder men ändå :D Ni ska ha det så bra här hemma, jag tänker åtminstone njuta ;) Om någonting händer älskar jag alla mina underbara vänner!!  hehe.

Nu är jag färdig fixad för kvällen, blir klacken med typ 1000 andra människor :D Lite trött är jag kanske imorgon men jag kan ju sova hela dagen i bilen. Flyger först på måndag morgon!

Just nu:



Puss och adios! 

Inga kommentarer: