måndag 11 juni 2012

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu / Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu:


VÄRME och SOL!


Typ av killar jag faller för:

Kan börja med att nämna att jag är en sån som aldrig blir kär. Då menar jag verkligen extreeemt sällan, i princip aldrig. Vet inte om jag "har för höga krav" eller vad det är, men jag blir liksom aldrig kär. Och dessutom tycker jag inte om att tänka att det finns en speciell "typ" av killar jag faller för, alla är ju olika :) Men det är väl självklart att han ska vara snäll, omtänksam och framför allt bry sig om mig. Och att jag ska kunna vara mig själv i hans sällskap... eller, jag vill att han ska få mig att bli den jag vill vara, när jag är med honom. Sen får han ju gärna se bra ut också! Tyvärr tror jag inte jag skulle kunna bli kär i någon som inte ser bra ut. Eller rättare sagt, någon jag inte tycker ser bra ut!


 

Just nu tycker jag att Colin Egglesfield (han i Something Borrowed) är typ den snyggaste på denna jord... herregud alltså :o Men så höga krav har jag nog inte, då får jag nog gå ensam hela mitt liv haha :D



Inga kommentarer: