söndag 17 juni 2012

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

(skippar "En bild på mig idag och vad jag hade på mig" idag också... jag lovar, ni är inte intresserade av min outfit idag. Jag har varit på gym och så har jag typ läst hela dagen...? haha :D)

Någonting jag oroar mig för... hmm.
Vet att jag inte borde, men jag är en sån som oroar mig för framtiden. Jag lever liksom inte i nuet, jag lever veckor och månader i förhand. Just nu går jag och oroar mig för när sommarlovet tar slut... jag menar, det har ju faktiskt bara gått två veckor? Och jag är redan oroad för att det är slut snart. Det är ganska patetiskt, jag vet, jag tar ju knappt vara på tiden heller. Jag oroar mig för att jag inte ska hinna med allt jag vill göra under sommaren, att den bara ska passera utan att jag märker det. Att jag inte ska hinna ta vara på dagarna, utan att det blir så att jag inte gör någonting egentligen. Bara sitter hemma, typ. Bara för att jag har gjort det nu i några dagar, för att knappt ingen annan varit i byn?

Jag borde verkligen sluta tänka så mycket. Men ändå är jag övertygad om att jag alltid kommer att vara den där övertänkande, överanalyserande, logiska typen.

Men att oroa sig förändrar ju faktiskt ingenting.

Inga kommentarer: