onsdag 20 juni 2012

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig





Hoppar över "Dag 13 – Mitt drömbröllop"... är inte en sån som drömmer om bröllop. Har aldrig gjort det... bröllop kan jag drömma om sen när jag har hittat någon jag faktiskt kan tänka mig att leva hela livet tillsammans med. Hoppar istället tillbaka till "Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på migEgentligen har jag nog inte på mig detta, tog på mig det bara för att ta bilder... haha.

Har länge tänkt klippa av ärmarna på min gamla jeansjacka, eftersom jag inte har någon användning för den. Den passar inte med någonting, den var inte alls min stil och jag gillade den inte helt enkelt. Har ändå varit lite tveksam om det inte skulle bli bra, men då såg jag att Elin hade vågat sig på sin (för att inte framstå som en härmapa här tänker jag påpeka att det var min idé från början, haha) Sen gick jag loss med lite sandpapper (gick inte så bra, syntes knappt) och tillslut hittade jag ett gammalt bälte med nitar och stjärnor som jag tryckte fast. Snyggt blev det faktiskt!

Borde göra det här oftare... ta ett plagg man inte gillar länge, och göra om det till något nytt. Istället för att slösa pengar på, i det här fallet, en jeansväst. Plus att det blir mycket personligare när man gör det själv!

Inga kommentarer: