onsdag 6 juni 2012

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


- Jag är bara 160 cm lång, och jag tycker inte om det :)
- Jag vill utbilda mig till läkare (kanske senare psykiater), 
och arbeta med behandling av psykiska sjukdomar eller liknande.
- Jag trivs bäst ensam, men tycker ändå om att vara social.
- Jag älskar att sjunga, och att skriva min egen musik (det vet ni antagligen redan)
- Jag älskar kläder och stil.
- Jag tycker om att prata om "djupa saker" och tycker att jag är en ganska bra lyssnare.
Samtidigt tycker jag inte alls om när människor inte lyssnar, för det är viktigt.
- Jag älskar att fotografera, men det är inget jag skulle vilja jobba med. 
Tror att passionen försvinner lite då, om det blir ens arbete.
- Är ganska säker på att jag inte bor här om 10 år. Vet inte ens om jag
 kommer att bo här i Finland. Det här landet faschinerar mig inte riktigt.
- Jag har väldigt bra betyg, även om det inte är något jag direkt skryter om...
- Jag har väldigt konstig humor ibland :D





2 kommentarer:

JonnaMustonen sa...

va har du för medeltal? :)

Jennie sa...

9,8 i läsämnen... :)