torsdag 17 maj 2012

This has been a good day

Hemkommen från Elins födelsedagskaffe, trevligt trevligt! Den här kvällen kunde inte ha gått mycket bättre i ishockeyväg - Finland vann USA 3-2, Sverige förlorade mot Tjeckien 3-4 och Canada åkte på förlust mot Slovakien :D Min ishockey-själ jublar!! :D USA, Canada och Sverige är UTE. Yeaaaah! Har ingenting alls emot Sverige annars, gillar faktiskt landet riktigt mycket, men när det handlar om ishockey jublar jag när de förlorar :D och hatar när de vinner förstås. I'm soo happyyy! :D

Bilder från ikväll:

en dålig bild på mäjj...

haha, precis som på barnkalas! Mari och jag stod som två stolta 
föräldrar (eller nåt) och fotade då Elin skulle ta en bit av tårtan... :D

av mig fick hon denna ring, en ELLE-tidning och ett kort :) 
"Angels exist and you are one of them" står det på ringen!


I have such hot friends. 

Dresscode svart kjol+strumpbyxor eller nåt? :D 
Är nog lite avundsjuk faktiskt... de får gå ut och festa imorgon och lilla omyndiga jag
 sitter här hemma och tittar på TV!!! typ. But my time will come, I guess...


Men hoppas ni har roligt imorgon och hoppas du hade en bra födelsedag honey! :)<3


2 kommentarer:

elinW sa...

tack! Jag ska no fösöök ti ha jättekul! :D Hä ska tu å.. hä kmr jo ishockey på tv så hä e int na uslit mä de! ;)

Jennie sa...

aijjaa dzär i hä? nå tåså, tå er int i na panik ;)