torsdag 24 maj 2012

summer's on it's way

Älska vädret alltså! pusspusspuss på det ♥ 


Denna dag började mycket trevligt, försov mig... men jag hade matte på morgonen, som jag missade igår morse, så det var nog bara att slänga på sig första bästa klädkombination och rusa iväg! Fick t.o.m. äta mitt morgonmål i bussen, hehe =) Plus att det var första dagen jag har linser, så man är ju inte precis van med att sätta dit dem... vilket gjorde att det tog en stund. Men jag hann!

På tal om linserna, det är helt otroligt att faktiskt kunna SE utan glasögon. Har pinat mig själv i flera år nu, och vägrat ha på mig glasögonen eftersom jag hatar att ha på mig dem. Men det är lite jobbigt att ha på sig linserna, åtminstone i början nu när jag är ovan. De blir torra och så känns det ibland som att jag har skräp i ögonen... och så får jag såna där suddiga fläckar ibland, som då man nyss har vaknat. Men måste väl göra mig van med dem. Altså ni har ingen aning om vad jag skulle ge för att ha bra syn! Inte behöva krångla med linser och glasögon hit och dit. Om ni har bra syn, VAR GLAD FÖR DET.

Nu ska jag ta och sätta mig ute i solen med en kaffekopp och min underbara historia-bok som sällskap! Prov imorgon, and I'm so looking forward to it. Men kloka duktiga jag har faktiskt läst lite redan igår :D Jättestolt över mig själv.

Ha så roligt, de ska jag.


random gammal sommarbild från terassen.


Inga kommentarer: