måndag 21 maj 2012

spring

Hej! Det har varit så fint väder idag, så jag har inte velat sitta inne... :) Har t.o.m. fiskat... vilken friluftsmänniska jag är! Men jag bor vid ett vattendrag så det är inte så svårt, haha :D Riktigt härligt faktiskt, älskar våren <3

Hämtade ut ett paket efter att jag kommit hem från skolan... avslutningskläder och en jacka. Kjolen var superfin, nu gäller det bara att köpa en topp att ha under. Tänker köpa en ganska basic vit topp, för kjolen i sig räcker tycker jag. Den är vit, high-low (kort fram, lång bak) med transparent tyg där bak. Kör på white-on-white, supersnyggt tycker jag! Hela outfiten får ni se sen. Jackan var också fin, en trenchcoat, men den var lite för lång. Tänker dock behålla den ändå, och så tänker jag ta av den på längden. Dock inte själv, det vågar jag inte :D Får föra den till en sömmerska.

Nu tänker jag faktiskt sova tror jag.

Inga kommentarer: