torsdag 3 maj 2012

my day

Idag har vi faktiskt haft vår! Även om vi inte har någon värme direkt (som i Stockholm... are you f-ing kiddin me?! Shorts??), men det börjar i alla fall kännas som att det faktiskt blir sommar någon gång....

Idag har jag varit i skolan, wow... åkte hem med Jens, slängde av Ida i Terjärv (haha) och åkte vidare till Kaustby på kaffe med the b-day kiddo a.k.a. Linn och Jens och Dennis... Vi satt ute i typ 2 och en halv timme, innan vi körde tillbaka till Terjärv... haha, jag håller ju på att bli ruinerad p.g.a. mitt kaffedrickande.. tror jag har varit på köust-kaffi typ 4-5 ggr nu på mindre än en vecka... :D

Nu tänker jag se en film, Factory Girl, och sen ska jag försöka sova lite också... och så ska jag väl göra mina läxor någongång också.


vår-bild från förra året...


Inga kommentarer: