tisdag 22 maj 2012

iNspiration

Är på sommarhumör idag. Har suttit ute i solen nu efter skolan, och skrivit en modersmåluppsats... låter kanske inte sådär hemskt roligt, med solen gör det faktiskt mycket bättre :D Blev inspirerad av vädret, drog ut massor av kläder ur skåpet och provade lite sommaroutfits :) Måste verkligen uppdatera sommargarderoben alltså! Känns som att min smak ändrar hela tiden, vissa kläder jag hade förra sommaren gillar jag inte alls längre. Eller så håller jag bara på att hitta min stil! 

Jag vet, det är ett i-landsproblem med stora bokstäver, då man inte vill använda kläder som är mindre än ett år gamla. Såna kläder som är i helt användbart skick. Men jag ser inte på kläder som något "man bara har på sig", det är mer som ett intresse. Ett väldigt stort intresse. Och det är ju inte direkt så att jag slänger bort de kläder jag inte vill ha, utan antingen säljer jag dem på loppis eller så skänker jag bort dem till såna som behöver dem. Men visst, ibland kunde man kanske tänka sig för och inte handla saker bara för att de "är på mode", utan faktiskt tänka om de egentligen passar en själv och ens stil. Det är faktiskt inte snyggt när ett visst plagg inte passar på en person, fast hur "moderiktigt" det är. Man ska klä sig efter ens egen stil, det man passar i och fram för allt det man känner sig bekväm i! Då är man absolut snyggast tycker jag :) Samtidigt vill jag också testa nya saker och inte bara hålla fast vid en viss stil... det blir bara tråkigt i längden.










några snygga outfits.




Inga kommentarer: