torsdag 17 maj 2012

EIGHTEEN


Grattis till min fina, vackra, älskade, 
bästa vän Elin på hennes 18-års dag!

alltså vi håller ju på att bli stora ju... minns ännu när vi var 13-14 och trodde att livet föralltid skulle vara som det var då. Då det kändes som man aldrig skulle växa upp, och 18 kändes väääldigt långt borta. Ibland saknar jag den där "fjortis-tiden" då allting var nytt och roligt. Men tiden går, och nu står vi här och håller på att bli vuxna. Eller ja, jag är ju fortfarande ynka 16 år... :D Men det går som sagt fortare än man tror. Men vi har hållit ihop, och bevisat att trots avståndet mellan oss och avståndet mellan gångerna vi ser varann är väldigt långt, har vi hållit ihop. Nära fast långt borta... jag vill aldrig mista dig  Vad som än händer kommer jag aldrig att glömma dig. Man kan inte glömma någon som har hjälpt en att bli den man är, en som har funnits där genom allt.

Jag älskar dig.

Inga kommentarer: