fredag 4 maj 2012

Dresses and so on



två überbra bilder på dagens outfit (btw hatar det där ordet) Joo, jag var hos mormor så därför ser det lite annorlunda ut, haha... :D Åkte alltså till mormor efter skolan, och nu senare har jag surfat runt på klädsidor och kollat in klänningar... tänker börja i tid.. eller ja, det är ju inte mer än en månad kvar till avslutningen :P Det är ju bara ettans avslutning, så man vill ju inte se fööör uppklädd ut... med samtidigt vill man ju ändå klä upp sig lite ändå och känna sig lite fin för en gångs skull, haha. Har i alla fall hittat några favoriter, men tänker ändå se vad som finns i stan också! Men om jag köper något i stan blir det nog en kjol istället för klänning, för jag tycker inte om när det finns flera som har exakt samma klänning... utbudet är ju trots allt inte så stort. Kunde kanske tänka mig en såndär high/low kjol, vet ni en sån som är lång där bak och kort där fram? De är snygga tycker jag!

(kavaj - blanco, topp - pull&bear, halsring - gina tricot, jeans - blanco, solisar - accessorize)

2 kommentarer:

JonnaMustonen sa...

Du har så snygg klädstil :) !

Jennie sa...

Oj, tack ska du ha! Va glad jag blir =)