söndag 20 maj 2012

Dozen Matter

Hej! Idag har jag varit och "uppträtt" med Dozen Matter, eller vad man nu ska kalla det... :D Vi var åtta pers som försökte få ihop någonting... och EN pojke. Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss! Vi fick sjunga i matsalen där mitt i allt skrammel... haha, kändes mest som att vi störde deras matstund :D Men roligt var det ändå! Vi sjöng typ halva coldplay-medleyt, because och så min sång walls. Skitsamma fast alla inte riktigt lyssnar, det är alltid roligt att sjunga! :)




ahahah... HATAR mig själv för att jag förstör denna bild! Ser ut som en idiot, påriktigt.. haha :D Men ni andra är så fina, så lägger in den ändå! :)


Dagens klädsel! 

Nu tänker jag dra till stan en stund, sen blir det mattepluggande heeela kvällen! 
(med paus för ishockey-vm, såklart ;))


2 kommentarer:

Lisa sa...

alltså va djer ja på hede anna bilde? siir ju ut som at ja sko buri gråt når som helst.. :D

Jennie sa...

haha, ja tror du skrattar? :D