måndag 7 maj 2012

@ Christine's

Hej!

Idag har jag bara varit i skolan... min hälsena har blivit ännu värre (eller så är den bara inte bedövad, eftersom jag glömde ta värkmedicin imorse) så jag fick gå med kryckor idag. Om vi säger så, att det var inte alls min grej :D har aldrig gått med kryckor förut, så det måste ha sett patetiskt ut... och förstås var de där och filmade för något TV-program idag :D Vi som har fördjupad fysik fick vara med, och så skulle de ju filma då vi kom in genom dörren... haha. Bestämde mig nog att jag inte tänker börja gå med kryckor... men något måste jag göra för det kan fan inte fortsätta såhär. Jag vill tränatränaträna!!!! Känner mig otränad och slaskig... har inte tränat normalt på en månad... usch.

Sitter hos Christine just nu, kom hit direkt efter skolan... vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Är dock väldigt kaffesugen, hehe ;)

bild från krissos dator... nästan ett år sen!

Inga kommentarer: