onsdag 25 april 2012

Travelling

Någon som har något tips/några rekommendationer på något fint ställe att resa till i sommar? Inom Europa, helst i typ Spanien, Frankrike, Italien eller Grekland? :) Skulle vara väldigt tacksam för svar! Behöver inte vara någon storstad... Men fint ska det vara! :D




Finns det seriöst något bättre än att resa? Jag älskar allt med att resa... hela stämningen när du kommer till flygplatsen och allt (dock hann jag tröttna på alla flygplatser under min förra resa, haha... har varit på 8 olika flygplatser under 2 resor :D). Om jag skulle göra en lista på alla ställen jag planerar att besöka i framtiden tror jag inte att det skulle rymmas på ett papper... Hittils har jag bara varit i Paris, Portugal och England (det var förstås bara en natt/dag)... men jag älskar verkligen att resa och jag vill se så mycket av denna värld som möjligt innan jag dör. Varenda gång jag åker iväg på en resa märker jag hur otroligt mycket mer jag vill se... Det finns liksom så många platser jag vill uppleva, och det känns faktiskt som en av de viktigaste sakerna jag vill göra i mitt liv. Se världen, från olika håll. Det kan ju knappast finnas någonting som får en att växa lika mycket som person, än att vidga vyerna och se saker från olika perspektiv. Och uppleva saker som inte existerar i den egna världen. För även om vi alla bor på samma jordklot, skiljer sig våra världar väldigt mycket från varandra.

2 kommentarer:

Becka sa...

Mallorca är verkligen ett ställe värt att se! :))
Kram!

Jennie sa...

Okej, tack så mycket fö tipset! :)