söndag 22 april 2012

To-Do

Haloj! :) Håller på att fixa ihop en årsbok med bilder från året 2011... och det slutar inte att jävlas med mig! Igår hann jag laga ihop 3/4 av boken, och då kom det bara "on tapahtunut virhe" (det har skett ett fel) och så försvann allt!! Jävla skit. De vill fan inte att jag ska få någon fotobok....

Tänkte iallafall beställa efter några planscher med egna bilder, att sätta upp här i rummet, på samma gång. Ni har ju förresten inte sett mitt nya rum! Men det är inte klart än, det är så mycket som ska skaffas och läggas upp på väggarna (det är helt tomt på där nu), så jag ser ingen vits att lägga upp bilder än. Ni kan få se sen när det är klart (HAHA, det blir väl om ett år...), om ni vill? :)

Annars tänker jag bara träna lite styrka här hemma... får köra styrketräning i 2 veckor framöver nu, eftersom jag inte får träna (löpa eller spela fotboll)... sucks. Nåja, det är på tiden att jag börjar träna lite styrka istället... skulle vilja ha lite synligare muskler, hehe :D Ikväll tänker jag bara se en film och ta det lugnt!

Later!


random bild från nians avslutning! Snart är det dags igen (bara något på 40 dagar kvar!).. :D



Inga kommentarer: