måndag 9 april 2012

monday/sunday

Tjaba! Idag har jag varit på kostföreläsning, intressant och nyttigt även om jag visste en hel del från förut :) Inte för att jag alls äter som jag borde... inte ditåt heller. Så det är nyttigt med lite uppdatering, kanske jag skärper mig lite också... typ kanske :D

Nu efteråt har jag varit hos farmor... hela halva släkten är på besök så. Åt lite mat och drack ännu mer kaffe, och sen gick jag hem. Känner mig lite weird och konstig i kroppen och magen, hoppas det inte är något extra. Tror det beror på min kaffekonsumtion, är ju trots allt koffeinöverkänslig... men jag älskar kaffe för mycket för att sluta dricka det! ♥

Nu ska jag byta lite kläder och sen tänker jag dra till Jessicas... blir alldeles rastlös av att sitta här hemma. Hade tänkt åka och träna fotboll med några från laget, men tror jag tänker låta det vara så inte min inflammerade/irriterade akilles-sena blir ännu mer irriterad...

Sen tror jag att det är något fel på min axel/nyckelbenet, för det gör lite ont att typ sätta på mig jackan... och så har jag en konstig, stor knöl på nyckelbenet. Föll under en träning i portugal, så axeln vreds helt konstigt. Kändes som att den gick av eller nåt då, haha... men smärtan gick om väldigt fort och sen brydde jag mig inte mer. Men nu funderar jag om det ändå hände något med den...

Jaja, this is what it's like to be a football-player! Minns inte när jag senast var helt skadefri... måste vara långt över ett år sen.

Inga kommentarer: