söndag 8 april 2012

mob pics

igår..

idag... bästa bror 


Hej! Denna dag började med en lång länk med mamma, ca 10 km blev det :) Så otroligt fint väder, vi gick ut på sjön, det var vindstilla och nästan molnfritt. Man skulle seriöst ha kunnat ha på sig en t-shirt, så varmt var det i solen.

Efteråt har jag bara gjort ingenting och ungefär klockan sex åkte vi till mormor och hälsade på... hade på mig skinnjackan fast det var kallt. Kom igen, förra året när vi åkte till mormor på påsk hade jag på mig SHORTS. Visserligen var påsken två veckor senare då än i år men ändå...

btw, jag älskar att vara utan smink! Funderar nästan på att sluta sminka mig, eller åtminstone ögonen... till vardags alltså. Hade nästan inget smink alls i Portugal, och det var så skönt.



under påsken 2011


Inga kommentarer: