torsdag 12 april 2012

MINT

hehe, jag hade vita strumpor och det såg så fult ut...


haloj! Har haft två konserter i Kokkola idag, riktigt roligt! Hoppas det gick hem hos publiken också, för jag tyckte det var roligt :D Efteråt blev det mat på Pedrina's, är fortfarande mätt haha... åkte hem sen och kom hem lite innan två. Sköönt. Imorgon blir det två konserter igen och sen är musikperioden slut... :( Men vi kör nästa år igen, Dozen Matter ;)

Klädseln för konserten var något färgat upptill + svart nedtill, eller färgat nedtill + svart upptill. Eftersom jag inte äger ett par färgade byxor fick det bli min mintgröna kavaj istället :D På tal om färgade byxor... jag sa i början av hösten att jag aldrig kunde tänka mig att köpa ett par. Igår tänkte jag nästan köpa ett par röda byxor... men de var inte så bra modell. Men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ha röda byxor... eller typ turkosa... sjukt hur man dras med i trender, haha.

och btw, jag har t.o.m. haft smink idag :O Har haft smink på mig 1 gång sen Portugal, och det var på påsklördagen... men det är så jääkla skönt att vara osminkad. Eller ja, ögonbrynen kan jag inte ha ofixade... men resten!

(byxor - blanco, kavaj - blanco, topp - mexx, bälte - kappahl (nytt), armband - primark, halsring - lindex)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja snälla gå alltid med svarta tunna strumpor så blir det fint! Vita strumpor= trash

Jennie sa...

hehe okej :D jo det kan se rätt fult ut..

Anonym sa...

Ja smaken är ju delad såklart men dom flesta tjejer verkar ju gå med vita lågstrumpor nästan enbart. Och så får man mycket större fötter med vita strumpor också ju!