tisdag 17 april 2012

Jag vill inte

Hejj... vilket skitväder idag!! Kan det faktiskt vara sant att vi ska få sommarlov om mindre än sex veckor?? Om man tittar ut nu skulle man kunna tro att det inte ens har varit jul än...

Skolan var trist och tung... så skulle jag på träningar idag också, men genast jag började springa gjorde det så otroligt ont i hälsenan så jag fick åka hem igen. Vet inte vad jag ska börja göra åt den... eller, jag vet ju att vila egentligen är det enda botemedlet eftersom den är inflammerad. men JAG VILL INTE! Börjar känna mig äcklig och plufsig efter bara några dagar utan träning... Får köra min egen lilla hemmaträning nudå, även om jag fortfarande har träningsvärk efter söndagen.. :P

I Hate This.

Jag vill kunna träna ordentligt och ha värme!!






Inga kommentarer: