fredag 6 april 2012

I'm HOME!

Hello everybody! Usch va längesen jag sist skrev någonting här :D Är hemma nu iallafall, från en lång men härlig resa! Känner mig lite konstig i huvudet, har rest så länge nu... åkte liksom från Portugal på onsdag morgon klockan 9 och kom hem imorse klockan 8 :D En jävla massa krångel hit och dit på hemresan, har t.o.m. hunnit sova i och se lite av London (förort). Orkar inte dra hela historien nu, men ett försenat plan kan leda till mycket krångel kan jag iallafall säga er.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, känner mig tom på ord.

Somnade en bit efter Helsingfors inatt, och vaknade lite före man ska svänga till Nykarleby... tänkte dö när jag såg ut genom bussfönstret. Kändes som att jag hamnat i Narnia eller något hemskt kallt land med väldigt mycket snö. Det andra stämde väl ganska bra med sanningen. Såg ut som November eller December, snöstorm och återsnöade vägar. Fyfan. Ville vända om och åka tillbaka till värmen igen. Eller London.

Men här sitter jag i varje fall igen. Just nu är jag nog ingen vacker syn, haha :D Förvänta inte er att jag är så särskilt brun heller... åkte ju inte precis på solsemester.. :P Ska lägga upp bilder sen, bara jag orkar föra över dem från kameran. typ 550 bilder. Jodå, jodå.

Och Shoppingen? Jo, sjukt bra shopping i Portugal säger jag bara! Egentligen har jag väl inte shoppat så mycket, men det fanns så otroligt mycket snyggt. Nästan för mycket. Stressad som tusan var jag när vi skulle shoppa, men jag lyckades nog hålla mig ganska lugn ändå :D Visar bilder sen på det jag har shoppat, men ni får vänta en stund.

För nu är jag så trött. Så otroligt trött.

Vi hörs senare... när jag vaknat till liv igen.

Inga kommentarer: