lördag 7 april 2012

I suck at this, but let's give it a try

sa ju att jag skulle lägga upp bilder av Portugal-shoppingen, så här har ni =D Ignorera att mitt ansikte ser helt vrickat ut ibland, haha... har inget ögonsmink alls. La på mig ett par pumps också så jag inte skulle se lika minimalisk ut som jag är, haha...

Bekvämaste och bästa jeansen EVER. Påminner om Dr.Denim, men billigare. Borde nästan ha köpt fler par. Från Blanco (sjukt bra affär! om ni är i Spanien eller Portugal, GÅ DIT)

Svart och vit stickad kofta, lite guldtrådar i det vita... Från Blanco.

en topp som är lite urringad på ryggen. Från Pull&Bear (också sjukt bra affär)

Brun läder-ryggsäck, från Primark. (Här ser ni också lite hur toppen ser ut där bak, men jag glömde klippa bort bandet som man ska hänga upp den i, haha..)

Beige kavaj utan knappar, från Blanco. Handväska från Primark.

Beiga shorts (jo, båda ficklapparna ska sticka ut... eller inte sticka ut). "chinos-fickor" där bak, Pull&Bear. Armbanden är från nån liten affär i Ferragudo. (Varför är mina ben lila?!?)

Mintgrön (den är lite mer grön än på bilden) likadan kavaj som den beiga!


Det var väl allt... väldigt nöjd är jag! Skriv gärna vad ni tycker så blir jag en glad tjej =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

awesome! :)

Jennie sa...

Tack så mkt! :)