fredag 13 april 2012

Hands of time

hej! förlåt för min bristande uppdatering idag... Började dagen med två konserter, sen gick Linn och jag runt i stan en stund med Jens och Benjamin och sen åkte vi hem. Vi körde runt lite överallt och till sist åkte L och jag hem till mig. Fjantade oss som vanligt, och sen åkte vi till Mari på kalas :) jete rolit :)


knycker Maris bild, heheh....

Nu efteråt har vi typ bara varit i byn en stund, suttit och pratat och så... Måste nog säga att jag saknat mina tjejer lite :) Det är inte så ofta vi träffas nuförtiden. Alla har liksom sitt och bor på olika håll inne i veckorna... men det blir väl lite så när man går i olika skolor. Fan, vi håller ju på att växa upp alltså... (okej, om man tänker på hur vi uppför oss ibland är vi inte så sääärskilt mogna!!! HAHA) Men jag kan knappt tro att vi redan firade Maris 18-årsdag? Man säger det alltid... men det är faktiskt sjukt hur fort tiden går.

Inga kommentarer: