fredag 27 april 2012

?

Det här måste vara den mest patetiska känslan jag någonsin känt.

Gonatt!






(sådär btw, det skulle inte skada om ni skulle höra av er någongång. Kommentarerna verkligen lyser med sin frånvaro... finns inget som drar ner på bloggmotivationen mer än det. Jag har seriöst ingen lust att ens blogga längre... det ger mig ingenting. En orsak kan ju förstås vara att jag är sur just nu... utan orsak, but hey that's the way I am :) Nu ska jag sova väldigt mycket.... får hoppas att jag vaknar upp med en bättre känsla än den här!)


4 kommentarer:

Erika sa...

Tu har en fin blogg å tu får int slut ti blogg naa :D

JonnaMustonen sa...

Jag föstår dig om de drar ner på ditt "bloggashumör" om int du får några kommentarer fö jag bruk känn att jag vill slut att blogg då jag tex. får negativa och sånde 'fittas' kommentarer.. -.-

Men du SKA fortsätt att blogg :) !!
Du har super fin och bra blogg!

elinW sa...

Tu SKA fortseti att blogg... Jag har å int na motivation ti verkligen fösöök skriv na bra å imillanåt vill int ja ens blogg fö et int ja få na kommentarä så ja veit hor i tsänns. Buri blogg fö tin ejji skull ist :) Män jag gillar ju din blogg å om du slutar så herregud ho ska ja veta va som tser i livi dett tå???

Jennie sa...

Erika - Nåmen tack ska du haa :)
Jonna - Precis... tack ska du ha, å desamma! :)
Elin - Joo ja vejt... ja var bara liiti sur tidee så ja too i misstag ut i liti på bloggen, haha... Man sko jo noo ijentligen bara bod blogg fö sin ejji skull å noo dzär ja hä, men som sagt var ja på roko humör tidee. Haha, nee int slutar ja blogg :D