söndag 15 april 2012

Back to School

Hej! Denna helg har jag inte gjort mycket annat än slöat... åkte inte någonstans igår. Jepp, satt hela lördagkvällen hemma och såg på tv-serier. Så skönt! Tänkte att det är lika bra att jag inte åker någonstans, jag kommer ändå att ha det mycket tristare än här hemma. Idag har jag också slöat och sett på tv-serier, och så har jag varit på träningar också. Ibland är det bara så otroligt skönt att ta det lugnt och stanna hemma.

Har redan sett klart första säsongen av Jane by Design, jättebra serie! En av mina absoluta favoriter faktiskt :D Längtar tills nästa säsong kommer ut! :)

Nu tänker jag bara ta det lugnt (haha).. och imorgon blir det back to school! Vill inte ens beskriva hur det kommer att kännas att bli tvungen att sitta i skolbänken igen... och ha. full. period. altså, inte ett. enda. hålpass.
Snälla.. kommande sex veckor - gå fort.

första bilden jag hittade

Inga kommentarer: